21 kwietnia 2021 r. Delegatura CBA w Rzeszowie wszczęła kontrolę w Urzędzie Gminy Dębica. Funkcjonariusze będą sprawdzać działania urzędników pod kątem ewentualnych nieprawidłowości.
Postępowanie obejmuje sprawdzenie określonych przepisami prawa wybranych procedur podejmowania i realizacji decyzji w przedmiocie udzielania i realizacji wybranych zamówień publicznych. Badane jest także rozporządzanie mieniem przez Gminę Dębica. Kontrola obejmuje lata 2014-2019. Jej przewidywany czas trwania to 3 miesiące. Postępowanie, zgodnie z treścią ustawy o CBA, może jednak zostać przedłużone o kolejne 6 miesięcy.
Wszczęcie kontroli poprzedziły czynności analityczno-informacyjne, w ramach których pojawiło się szereg wątpliwości, które kontrolujący zamierzają wyjaśnić w toku postępowania kontrolnego.
Źródło: Informacja prasowa | Centralne Biuro Antykorupcyjne
0 Koment.